Wednesday, September 20, 2017

Kleptokrats Vs Tun M

Setiap hari setiap masa dia sendiri berfikir mencari isu, mencuba pelbagai kaedah untuk memburukkan reputasi Tun Dr M. Usahanya dibantu sama oleh puluhan penasihat yang berada disekellingnya. Tak cukup dengan itu dia gunakan menteri, ahli MT, Ketua sayap parti dan ketua bahagian. Untuk menambah ramai bilangan anggota jentera serangannya terhadap Tun Mahathir ... Dibentuk Skuad_MENYALAK dan dibekalkan dengan Samsung A9 Pro.
Slogan khusus dicipta untuk membakar semangat
#Attack_attack_attack.
** ketara sungguh keadaannya yang amat #TERDESAK untuk mengekalkan kuasa hingga dia lupa bahawa setiap yang dibelanjakan untuk mempertahankan kedudukan adalah wang rakyat, perolehan negara.

Namun ... Bagaimanapun hebat pun serangan yang dia lakukan ... Tun M tetap bertahan dan masih mendapat sokongan dari sebilangan besar rakyat.
Lihat bagaimana serangan hebat berkenaan #ditangkis hanya oleh Tun seorang. Setiap hujahan, serangan dan perlekehan dibidas oleh Tun sendiri melalui tulisannya (jawapan) di blog Chedet.
** jika ada pun pasukan yang bersama Tun ... Mereka tidak pun dibayar, tidak pun menyelok poket  setiap 30 juta rakyat Malaysia apatah lagi untuk mengikis kantung Perbendaharaan negara.
** pasukan Tun terbentuk secara ikhlas dan jujur. Datang dari hati yang benar-benar mahu menyelamatkan Malaysia dan menyingkirkan pimpinan Kleptokrasi yang #mengaibkan.

Kita sama-sama lihat ...
** Sampai bila Kleptokrat mampu bertahan ..???

Fb ID :
Fadzil Ams Mohamed

No comments:

Post a Comment