Friday, August 11, 2017

Perkembangan Menarik di AS

Diberitakan bahawa Jabatan Keadilan Amerika Syarikat meminta Hakim disebuah negeri (di AS) menggantung sementara tindakan saman sivil keatas perampasan harta (yang didakwa diperoleh dari hasil samunan wang 1MDB).
** maka bersorak-sorailah para pendedak Najib disebabkan permintaan tersebut. Terselamatlah harta milikan Jho Low, pendapatan filem Riza Aziz, permata Miranda Kerr atau lukisan serta Oscar Leonardo DiCaprio. Mungkin itulah sangkaan mereka.
** dan yang paling penting .... Mereka boleh mentertawakan Tun Mahathir, TSMY, DSMM dan lain-lain orang yang kuat mempersoalkan skandal yang berlaku didalam 1MDB. Kelompok penentang Najib dikatakan gagal dan bakal mendapat malu.

Satu perkara yang tidak mereka bangkitkan adalah ... Ekoran permohonan penggantungan tindakan saman sivil ada satu lagi tindakan yang mahu diambil .... Siasatan untuk dakwaan perlakuan jenayah. Jugak membabitkan orang yang sana, harta yang sama dan syarikat yang sama ... 1MDB.

** taknak bersorak-soraikah wahai pendedak Najib ...???.
Ker rasa kesedihan terpaksa ditelan dan disimpan didalam hati ...???

Tak apa ....
Kalian menangis sorang-sorang dalam kelambu laaa ya ...!!!
Kami penyokong Tun Mahathir dan PH takkan ketawakan kamu.
** buang masa.

Yang kami ingin lihat hanyalah kebenaran serta keadilan ditegakkan dan kemungkaran terhapus seluruhnya demi kesejahteraan rakyat Malaysia (termasuk kamu para pendedak semua).

** yang benar tetap benar
** yang salah patut dihukum

Insha Allah.

No comments:

Post a Comment