Thursday, September 28, 2017

Ini Akhirnya

Aku sorot pandangan ku
Dengan hujung kelopak mata berair
Derap langkahmu makin deras
Meninggalkan aku
Seakan diriku tidak pernah hadir
Dalam sejarah hidup
Dalam suka duka
Dalam tawa tangis
Dari secebis hidup dan hayatmu

Hanya sebaris luka
Telah mungkin mengguris hati
Lerai semua simpulan
Ketika jemari merangkum bersama

Ku lontarkan resah
Tidak terkesan
Tidak berbekas
Bukan pantas kekal bersama

Tidak mahu aku kenang
Tak mahu ku ulang
Apa kudrat kuasa
Terurai sebegini cara

Selusuri arahmu
Arah yang selari
Terasing antara kita
Tak bersatu dipengakhirnya

Tiada yang kau bekalkan
Selain sabar dengan dugaan
Dan aku sendiri lagi

Fb ID :
Fadzil Ams Mohamed

1 comment:

  1. saya ingin kembali semua kemuliaan kepada Allah SWT atas apa yang dia gunakan Ibu Rossa lakukan dalam hidup saya, nama saya adalah Mira Binti muhammad dari klang di malaysia, saya seorang janda dengan 2 anak, suami saya mati dalam kemalangan kereta dan sejak itu kehidupan menjadi sangat kasar bagi saya dan keluarganya dan saya telah cuba untuk mendapatkan pinjaman dari bank-bank di sini di malaysia dan saya dinafikan dan ditolak kerana saya tidak mempunyai cagaran dan tidak boleh mendapatkan pinjaman dari bank dan saya sangat sedih
    pada hari ini yang setia ketika saya melalui internet, saya melihat kesaksian Annisa berkarya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Rossa dan saya menghubunginya untuk bertanya tentang ibu Rossa dan betapa benarnya pinjaman dari ibu Rossa dan dia memberitahu saya memang benar dan saya menghubungi Ibu Rossa dan memohon pinjaman dan pinjaman saya diproses dan diluluskan dan dalam masa 24 jam saya mendapat amaran wang pinjaman saya dalam akaun saya dan ketika saya menyemak akaun saya pinjaman saya utuh dan saya sangat gembira dan saya telah bersumpah bahawa mana-mana syarikat yang meminjamkan pinjaman saya akan memberi keterangan mengenai syarikat itu, jadi saya ingin menggunakan ini medium untuk memberi nasihat kepada semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi ibu Rossa melalui e-mel: rossastanleyloancompany@gmail.com dan anda boleh juga menghubungi saya melalui e-mel saya: mirabintimuhammed@gmail.com untuk maklumat dan juga kawan saya Annisa Barkarya melalui e-melnya: annisaberkarya@gmail.com

    ReplyDelete